Vásárlási tájékoztató

 Üdvözöljük webshopunk látogatói között!  Az oldalon információt kaphat a Tóth és Tóth Szőlőbirtok és Borpince borairól és meg is vásárolhatja azokat. Webshopunkban palackos (0,75 l) és BIB ( Bag In Box- 5l ) kiszerelésben árusítjuk a híres Debrői borvidéken termett borainkat.

Az alábbiakban olvashatja a weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatos legfontosabb információkat.

1.Elérhetőségeink

Ha bármilyen kérdésed felmerül, örömmel állunk rendelkezésedre az alábbi elérhetőségeken:

Név:  Egyedné
Tóth Anita
Székhely: 3353 Aldebrő, Arany J. u 41.
Nytsz: 51065832
Adószám: 72778436-2-30
E-mail: info@tothborbolt.hu
Telefon: 06-36-480-231 , 06-30-258-5439

2. A termékek

A termékek a menüpontok alatt találhatók.
A termékválasztékban való eligazodást segíti a termékstruktúra:

  • Főoldal
  • Fehérborok
  • Rozé
    borok
  • Vörösborok
  • Válogatások

3. A termékekre vonatkozó alapvető információk

Minden terméknek külön adatlapja van, melyen megtalálhatók az adott termékre vonatkozó alapvető információk. Az adatlap a  menüpontokból, az adott bor képére kattintva érhető el. Fontos, hogy az adatlapon található termékfotó csak illusztráció, a termék pontos adatait (megnevezés, évjárat, stb.) szövegesen közöljük.
Kérünk, hogy amennyiben a webáruházban található bármely termékkel kapcsolatban a közölteknél több információra van szükséged vagy bármilyen kérdésed felmerül, a vásárlás előtt vedd fel velünk a kapcsolatot az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén.
A vételár mindig az adatlapon, a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely tartalmazza a mindenkori általános forgalmi adót (ÁFÁ-t).
A göngyöleg (borospalack) árát a vételár tartalmazza.A jogszabályok által előírt egységár a borok esetében a literár, mely a borok adatlapján szintén feltüntetésre kerül. A literár szintén tartalmazza a mindenkori ÁFÁ-t.

3.a Mi is a bag in box és mik az előnyei?

A bag-in-box egy átlátszó vagy fémgőzölt (metallizált) fóliából készült rugalmas zsák és egy műanyag rugós csap kombinációja, hozzá megfelelő méretű kartondobozba csomagolva. A zsák fokozatosan zsugorodik össze, ahogy fogy belőle a folyadék, a légmentesen záródó csap pedig megakadályozza, hogy a zsákba levegő jusson. Így lehetséges, hogy a termék felbontott állapotban több hétig is eláll. (egyszerre annyit fogyaszthatunk, amennyi kellemes – minőségi romlás nélkül) A zacskók csappal vannak ellátva.

Előnyei: A bag-in-box meggátolja, hogy a zacskó tartalma levegővel érintkezzen, így a termék íze és minősége nem változik meg az oxidálódás miatt. A termék határozottan környezetbarát. Mindenekelőtt úgy tervezték, hogy újrahasznosítható legyen: a zsák polietilénből, a doboz pedig hullámkartonból készül. Gazdaságosabb, olcsóbb csomagolás. A kiürült szelepes fólia zsák eldobható. A bort megvédi a fénytől és az oxidálódástól.

 

Minden dobozon részletes útmutató segíti a helyes kinyitást!

 

Környezetbarát csomagolásban!

4. A megrendelés

A megrendelés leadására a Webáruházban a „kosár” használatával van lehetőség. A kiválasztott termék képére kattintva érheti el az adott termék adatlapját és az itt található „KOSÁRBA” gombra kattintva teheti a terméket a kosárba.(Minimális rendelési mennyiség 3 palack)
A kosár tartalmának módosítására a „Kosár” menüpont alatt van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, a termékek törölhetők a kosárból.

A kosár összeállításánál kérjük vegye figyelembe, hogy házhoz szállítás esetén a 0,75 l-es palackokat 3-6-12 palackos kartondobozokba csomagoljuk, ezért a megrendelt palackok számának ezekkel oszthatónak kell lennie.
Az 5l-es BIB ( Bag in Box) kiszerelésből a biztonságos szállítás érdekében legfeljebb 3 db-ot tudunk egybe csomagolni, ennél nagyobb megrendelés esetén egyedi ajánlatunkért vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén! Kérjük vegye figyelembe, hogyha pl. 15 palackkal rendel
( 12-es és 3-as doboz) vagy palackos és BIB kiszerelést is választ, az két csomagnak számít , ezért a szállítási költséget is így számolja a futárszolgálat!

EGY CSOMAG SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGE 2500 FT  (0-20.000 FT RENDELÉSI ÖSSZEG ESETÉN).  20.000 FT FELETT A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS INGYENES!

Amennyiben a kosár tartalmát véglegesítette, a „ Kosár összesen”-ben megtekintheti a rendelés összegét a kiszállítási díjjal együtt. Csomagolási költséget nem számítunk fel!

A „Tovább a pénztárhoz” gombra történő kattintást követően

– megadhatja a számlázási és szállítási adatokat
– láthatja a rendelés tartalmát összesítve
– kiválaszthatja az Önnek megfelelő fizetési módot
Az adatok megadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesíti a vásárlását, illetve „FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL” (azonnali, bankkártyával történő fizetés ) esetén a megrendelés érvényességének feltétele a sikeres banki tranzakció.

5. Átvételi módok

A borokat kérheti házhoz szállítással vagy GLS csomagpontra szállítással is, de kérjük  vegye figyelembe, hogy jelenleg külföldre nem szállítunk, így csak magyarországi szállítási címet tudunk elfogadni.

A házhoz szállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi.
Minden munkanapon az előző munkanap délelőtt 9 órától 16 óráig beérkezett megrendeléseket összekészítjük és átadjuk a GLS Hungary-nak, ők pedig a szokásos eljárásmenetben az átvételt követő munkanapon kézbesítik Önnek a csomagot. 
A kézbesítés időpontjáról a futárszolgálat a megadott e-mail címre külön e-mail értesítőt küld, melyben szerepel:
– a küldemény azonosítószáma(i) és
– a GLS Hungary Kft. ügyfélszolgálatának elérhetőségei, melyeken információt kaphat a csomag(ok)ról.
Kérünk, vegye figyelembe, hogy törékeny áruról van szó, így szerencsére csak nagyon ritkán, de előfordul töréskár. Ilyenkor a kiszállítás hosszabb időt vehet igénybe. Ha csak egyetlen palack is megsérül, a futárszolgálat az egész küldeményt visszahozza hozzánk és mi újra összekészítjük és feladjuk azt. Ez Önnek természetesen semmilyen plusz költséggel nem jár, de a hiba észleléséhez és az újraküldéshez időre van szükségünk. Megértését köszönjük!
A házhoz szállítás díja 20,000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, egyébként az ország egész területén a megrendelt borok mennyiségétől függően alakul.( lásd 4.pont)

6. Fizetési módok

  • Ha az átvételkor történő fizetést választja, házhoz szállítás és csomagpontra szállítás esetén kézbesítéskor, készpénzfizetés ellenében veheti át a csomagot a futártól.

  • Rendelése ellenértékét bankkártyája (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) segítségével kifizetheti azonnal, a megrendelés során is. Ha bankkártyás fizetést választ, a „FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL” gombra kattintva automatikusan a tranzakció lebonyolítását végző Barion Payment Zrt.oldalára jut. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.Itt kell megadnia a bankkártyás fizetéshez szükséges adatokat:
    – Kártyabirtokos: A bankkártyán található név.
    – Kártyaszám: A bankkártyán található 16 jegyű szám szóközök és kötőjelek nélkül.
    – Lejárati dátum: A bankkártyán hónap/év formátumban van feltüntetve (pl. 06/17 – 2017. június). A lenyitható ablakokból válassza ki bankkártyája érvényességi dátumát.
    – CVC- ellenőrző kód: Fordítsa meg a kártyát és keresse meg az aláírást tartalmazó mezőt! Itt találja a kártyaszáma utolsó 4 számjegyét (vagy a 16 jegyű kártyaszámot), amit egy különálló, három számjegyből álló kód követ. Ez a három számjegy az ellenőrző kód.
    Az adatok megadása után kattintson a „Fizetés” gombra.
    A tranzakció eredményét a Barion azonnal automatikusan megküldi nekünk. Kérünk, ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Csak a sikeres banki tranzakciót igazoló értesítés birtokában küldjük ki a megrendelésről az automatikus visszaigazoló e-mailt (lásd 8. pont) részedre. Így, bankkártyás fizetés választása esetén, a megrendelés csak a sikeres banki tranzakcióval válik érvényessé.
  • Fizethet “közvetlen banki átutalással” is, ebben az esetben az összeg megérkezése után tudjuk a megrendelést teljesíteni.  Az átutaláshoz szükséges adatokat a megrendelés visszaigazoló email-ben találja.

7. A megrendelő adatai, regisztráció

A megrendeléshez a következő adatokat kell megadnia:
– Név (Magánszemély megrendelő, céges megrendelés esetén a megrendelés feladója, illetve a kontaktszemély, akit a megrendeléssel kapcsolatos egyeztetés céljából kereshetünk, ha szükséges.)
– Cégnév (Céges megrendelésnél.)
– Telefonszám (Ezen a telefonszámon keresük mi is, ha a rendeléssel kapcsolatban egyeztetés szükséges, illetve a futárszolgálatnak is ezt a számot továbbítjuk a kiszállítással kapcsolatos egyeztetés céljára, ezért fontos, hogy olyan számot adjon meg, amin elérhetjük!)
– Email cím (Erre a címre küldjük az automatikus visszaigazolást a megrendelésről és a futárszolgálat is ide küldi az email értesítőt a kiszállítás napjáról és idejéről, ezért nagyon fontos, hogy pontosan adja meg és a megrendelést követően figyelje a postafiókját.)
– Számlázási cím (A számlát erre a címre állítjuk ki.)
– Szállítási cím (A cím, amelyre a kiszállítást szeretné kérni.)
A „rendelés jegyzetek”rovatba írhatja a csomagot összeállító munkatársainknak illetve a kiszállítást végző futárnak szóló kéréseket, üzeneteket. Kérünk, utóbbi esetben vegye figyelembe, hogy a futárszolgálatnak maximum 40 karakter hosszúságú üzenetet tudunk továbbítani.
Amint látja, csak olyan adatokat kérünk, melyekre a megrendelés teljesítéséhez szükség van. Kérjük, ezeket pontosan adja meg, hogy a pontatlan adatokból származó hibákat, kellemetlenségeket elkerülhessük.
Az adatokat csak a megrendelés teljesítésének érdekében és mindig bizalmasan, a weboldalunkon közzétett Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át.

 Az oldalunkon regisztráció nélkül is megnézhet minden információt és adhat le megrendelést. A regisztráció előnye, hogy segítségével elegendő egyetlen alkalommal megadnia a megrendeléshez szükséges adataidat nem kell minden vásárlásnál külön fáradni ezzel. 
A regisztrációra a „Belépés” menüpontra kattintva az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor. A korábban rögzített adatok megváltoztatására
bejelentkezés után van lehetőség, a „Saját fiók” menüpontban, az „Adatok módosítása” linkre kattintva. Regisztrációja törlését bármikor kérheted a 1. pontban található elérhetőségeink bármelyikén.

8. A megrendelés visszaigazolása

A megrendelésről az általad megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küldünk, melyen szerepel a megrendelés minden fontos részlete. 
Kérünk, amennyiben az automatikus e-mail visszaigazolást nem kapja meg, ellenőrizze, hogy levelezőprogramja nem sorolta-e véletlenül a promóció vagy a spam mappába a levelünket és ha ott sem találja meg, vegye fel velünk a kapcsolatot 1. pont alatti elérhetőségeink valamelyikén, hogy a megrendelés beérkezését ellenőrizni tudjuk! (Ha nem kap visszaigazolást, annak lehet az az oka, hogy maga a megrendelés valamilyen okból nem érkezett be hozzánk, de az is előfordulhat, hogy mi megkaptuk a megrendelést, csak Önhöz nem jutott el a visszaigazolás.) Kérjük, a visszaigazolót a megrendelés teljesítéséig őrizd meg.

9.  A megrendelés módosítása, lemondása

 Házhoz szállítás esetén a futárszolgálatnak történő átadást követően a megrendelés adatainak módosítására már nincs lehetőségünk. A csomag átvételéről a futárszolgálat e-mail értesítőt küld a megadott e-mail címre. Ebben az értesítőben megtalálja a futárszolgálat elérhetőségeit, melyen jelezheti feléjük, ha a szállítási címet vagy a kiszállítás dátumát módosítani szeretné.

Ha a borok átvételét követően azt tapasztalja, hogy nem a visszaigazolásnak megfelelően teljesítettük megrendelést, kérjük, jelezze nekünk az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén, hogy a hibát orvosolhassuk. 

10. A vásárlástól való elállás

A vásárlástól a termékek átvételét követően 14 napig indoklás nélkül elállhat. Ezt a szándékát az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén egyértelműen kell jeleznie.  A szándék jelzésétől 14 nap áll rendelkezésére, hogy a megvásárolt borokat bontatlan állapotban visszajuttassa hozzánk. Felhívjuk figyelmét, hogy a termékek visszaszállításának költsége ebben az esetben Önt terheli. Amint a termék visszaérkezett hozzánk, mi az eredeti fizetési móddal megegyező formában (készpénzes fizetés esetén postai utalvánnyal, bankkártyás fizetés esetén utalással) visszatérítjük a vásárlás összegét.

Köszönjük, hogy elolvasta a tájékoztatót!