Vásárlási tájékoztató
Üdvözöljük webshopunk látogatói között! Az oldalon információt kaphat a Tóth és Tóth Szőlőbirtok és Borpince borairól és meg is vásárolhatja azokat. Webshopunkban palackos (0,75 l) és BIB ( Bag In Box- 5l ) kiszerelésben árusítjuk a híres Debrői borvidéken termett borainkat.
Az alábbiakban olvashatja a weboldalunkon történő vásárlással kapcsolatos legfontosabb információkat.
1.Elérhetőségeink
Ha bármilyen kérdésed felmerül, örömmel állunk rendelkezésedre az alábbi elérhetőségeken:
Név: | Devinium Bonum Kft. |
Székhely: | 3353 Aldebrő, Arany J. u 41. |
Cégjegyzékszám: | 10-09-039749 |
Adószám: | 32107010-2-10 |
E-mail: | info@tothborbolt.hu |
Telefon: | 06-36-480-231 , 06-30-258-5439 |
2. A termékek
A termékek a menüpontok alatt találhatók.
A termékválasztékban való eligazodást segíti a termékstruktúra:
- Főoldal
- Fehérborok
- Rozé
borok - Vörösborok
- Válogatások
3. A termékekre vonatkozó alapvető információk
Minden terméknek külön adatlapja van, melyen megtalálhatók az adott termékre vonatkozó alapvető információk. Az adatlap a menüpontokból, az adott bor képére kattintva érhető el. Fontos, hogy az adatlapon található termékfotó csak illusztráció, a termék pontos adatait (megnevezés, évjárat, stb.) szövegesen közöljük.
Kérünk, hogy amennyiben a webáruházban található bármely termékkel kapcsolatban a közölteknél több információra van szükséged vagy bármilyen kérdésed felmerül, a vásárlás előtt vedd fel velünk a kapcsolatot az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén.
A vételár mindig az adatlapon, a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely tartalmazza a mindenkori általános forgalmi adót (ÁFÁ-t).
A göngyöleg (borospalack) árát a vételár tartalmazza.A jogszabályok által előírt egységár a borok esetében a literár, mely a borok adatlapján szintén feltüntetésre kerül. A literár szintén tartalmazza a mindenkori ÁFÁ-t.
3.a Mi is a bag in box és mik az előnyei?
A bag-in-box egy átlátszó vagy fémgőzölt (metallizált) fóliából készült rugalmas zsák és egy műanyag rugós csap kombinációja, hozzá megfelelő méretű kartondobozba csomagolva. A zsák fokozatosan zsugorodik össze, ahogy fogy belőle a folyadék, a légmentesen záródó csap pedig megakadályozza, hogy a zsákba levegő jusson. Így lehetséges, hogy a termék felbontott állapotban több hétig is eláll. (egyszerre annyit fogyaszthatunk, amennyi kellemes – minőségi romlás nélkül) A zacskók csappal vannak ellátva.
Előnyei: A bag-in-box meggátolja, hogy a zacskó tartalma levegővel érintkezzen, így a termék íze és minősége nem változik meg az oxidálódás miatt. A termék határozottan környezetbarát. Mindenekelőtt úgy tervezték, hogy újrahasznosítható legyen: a zsák polietilénből, a doboz pedig hullámkartonból készül. Gazdaságosabb, olcsóbb csomagolás. A kiürült szelepes fólia zsák eldobható. A bort megvédi a fénytől és az oxidálódástól.
4. A megrendelés
A megrendelés leadására a Webáruházban a „kosár” használatával van lehetőség. A kiválasztott termék képére kattintva érheti el az adott termék adatlapját és az itt található „KOSÁRBA” gombra kattintva teheti a terméket a kosárba.(Minimális rendelési mennyiség 3 palack)
A kosár tartalmának módosítására a „Kosár” menüpont alatt van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, a termékek törölhetők a kosárból.
A kosár összeállításánál kérjük vegye figyelembe, hogy házhoz szállítás esetén a 0,75 l-es palackokat 6-12 palackos kartondobozokba csomagoljuk, ezért a megrendelt palackok számának ezekkel oszthatónak kell lennie.
Az 5l-es BIB ( Bag in Box) kiszerelésből a biztonságos szállítás érdekében legfeljebb 3 db-ot tudunk egybe csomagolni, ezért a megrendelt BIB dobozok száma csak 3-6-9-stb. lehet!
EGY CSOMAG SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGE GLS futárszolgálattal 2990 FT (0-25.000 FT RENDELÉSI ÖSSZEG ESETÉN). 25.000 FT FELETT A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS INGYENES! A kiszállítás 2-5 napon belül várható.
MPL FUTÁR VÁLASZTÁSA ESETÉN A KISZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE A CSOMAG SÚLYÁTÓL FÜGG, MINDEN ESETBEN TÖRÉKENY FELÁRAT KELL FIZETNI, AZ ÖSSZEGET A KOSÁRBAN LÁTHATJA. FIGYELEM! A KISZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ 15-30 NAP IS LEHET!
Amennyiben a kosár tartalmát véglegesítette, a „ Kosár összesen”-ben megtekintheti a rendelés összegét a kiszállítási díjjal együtt. Csomagolási költséget nem számítunk fel!
A „Tovább a pénztárhoz” gombra történő kattintást követően
– megadhatja a számlázási és szállítási adatokat
– láthatja a rendelés tartalmát összesítve
– kiválaszthatja az Önnek megfelelő fizetési módot
Az adatok megadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesíti a vásárlását, illetve „FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL” (azonnali, bankkártyával történő fizetés ) esetén a megrendelés érvényességének feltétele a sikeres banki tranzakció.
5. Átvételi módok
A borokat GLS választása esetén kérheti házhoz szállítással vagy GLS csomagpontra, MPL választása esetén házhoz szállítással, Postapontra illetve MPL automatába szállítással is, de a választható opciók nagyban függnek a rendelt csomag méretétől.
Kérjük vegye figyelembe, hogy jelenleg külföldre nem szállítunk, így csak magyarországi szállítási címet tudunk elfogadni.
A házhoz szállítást a GLS Hungary és az MPL futárszolgálat végzi.
Minden munkanapon az előző munkanap délelőtt 9 órától 16 óráig beérkezett megrendeléseket összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak, ők pedig a szokásos eljárásmenetben az átvételt követő munkanapon kézbesítik Önnek a csomagot.
A kézbesítés időpontjáról a futárszolgálat a megadott e-mail címre külön e-mail értesítőt küld, melyben szerepel:
– a küldemény azonosítószáma(i) és
-A futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségei, melyeken információt kaphat a csomag(ok)ról.
Kérünk, vegye figyelembe, hogy törékeny áruról van szó, így szerencsére csak nagyon ritkán, de előfordul töréskár. Ilyenkor a kiszállítás hosszabb időt vehet igénybe. Ha csak egyetlen palack is megsérül, a futárszolgálat az egész küldeményt visszahozza hozzánk és mi újra összekészítjük és feladjuk azt. Ez Önnek természetesen semmilyen plusz költséggel nem jár, de a hiba észleléséhez és az újraküldéshez időre van szükségünk. Megértését köszönjük!
A házhoz szállítás díja 25,000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, egyébként az ország egész területén a megrendelt borok mennyiségétől függően alakul.( lásd 4.pont)
6. Fizetési módok
- Ha az átvételkor történő fizetést választja, házhoz szállítás és csomagpontra szállítás esetén kézbesítéskor, készpénzfizetés ellenében veheti át a csomagot a futártól. Az utánvét költsége futárszolgálatonként eltérő, az összeget a “kosárban” láthatja.
- BARION
A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.. - Fizethet “közvetlen banki átutalással” is, ebben az esetben az összeg megérkezése után tudjuk a megrendelést teljesíteni. Az átutaláshoz szükséges adatokat a megrendelés visszaigazoló email-ben találja.
7. A megrendelő adatai, regisztráció
A megrendeléshez a következő adatokat kell megadnia:
– Név (Magánszemély megrendelő, céges megrendelés esetén a megrendelés feladója, illetve a kontaktszemély, akit a megrendeléssel kapcsolatos egyeztetés céljából kereshetünk, ha szükséges.)
– Cégnév (Céges megrendelésnél.)
– Telefonszám (Ezen a telefonszámon keresük mi is, ha a rendeléssel kapcsolatban egyeztetés szükséges, illetve a futárszolgálatnak is ezt a számot továbbítjuk a kiszállítással kapcsolatos egyeztetés céljára, ezért fontos, hogy olyan számot adjon meg, amin elérhetjük!)
– Email cím (Erre a címre küldjük az automatikus visszaigazolást a megrendelésről és a futárszolgálat is ide küldi az email értesítőt a kiszállítás napjáról és idejéről, ezért nagyon fontos, hogy pontosan adja meg és a megrendelést követően figyelje a postafiókját.)
– Számlázási cím (A számlát erre a címre állítjuk ki.)
– Szállítási cím (A cím, amelyre a kiszállítást szeretné kérni.)
A „rendelés jegyzetek”rovatba írhatja a csomagot összeállító munkatársainknak illetve a kiszállítást végző futárnak szóló kéréseket, üzeneteket. Kérünk, utóbbi esetben vegye figyelembe, hogy a futárszolgálatnak maximum 40 karakter hosszúságú üzenetet tudunk továbbítani.
Amint látja, csak olyan adatokat kérünk, melyekre a megrendelés teljesítéséhez szükség van. Kérjük, ezeket pontosan adja meg, hogy a pontatlan adatokból származó hibákat, kellemetlenségeket elkerülhessük.
Az adatokat csak a megrendelés teljesítésének érdekében és mindig bizalmasan, a weboldalunkon közzétett Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át.
Az oldalunkon regisztráció nélkül is megnézhet minden információt és adhat le megrendelést. A regisztráció előnye, hogy segítségével elegendő egyetlen alkalommal megadnia a megrendeléshez szükséges adataidat nem kell minden vásárlásnál külön fáradni ezzel.
A regisztrációra a „Belépés” menüpontra kattintva az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor. A korábban rögzített adatok megváltoztatására
bejelentkezés után van lehetőség, a „Saját fiók” menüpontban, az „Adatok módosítása” linkre kattintva. Regisztrációja törlését bármikor kérheted a 1. pontban található elérhetőségeink bármelyikén.
8. A megrendelés visszaigazolása
A megrendelésről az általad megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küldünk, melyen szerepel a megrendelés minden fontos részlete.
Kérünk, amennyiben az automatikus e-mail visszaigazolást nem kapja meg, ellenőrizze, hogy levelezőprogramja nem sorolta-e véletlenül a promóció vagy a spam mappába a levelünket és ha ott sem találja meg, vegye fel velünk a kapcsolatot 1. pont alatti elérhetőségeink valamelyikén, hogy a megrendelés beérkezését ellenőrizni tudjuk! (Ha nem kap visszaigazolást, annak lehet az az oka, hogy maga a megrendelés valamilyen okból nem érkezett be hozzánk, de az is előfordulhat, hogy mi megkaptuk a megrendelést, csak Önhöz nem jutott el a visszaigazolás.) Kérjük, a visszaigazolót a megrendelés teljesítéséig őrizd meg.
9. A megrendelés módosítása, lemondása
Házhoz szállítás esetén a futárszolgálatnak történő átadást követően a megrendelés adatainak módosítására már nincs lehetőségünk. A csomag átvételéről a futárszolgálat e-mail értesítőt küld a megadott e-mail címre. Ebben az értesítőben megtalálja a futárszolgálat elérhetőségeit, melyen jelezheti feléjük, ha a szállítási címet vagy a kiszállítás dátumát módosítani szeretné.
Ha a borok átvételét követően azt tapasztalja, hogy nem a visszaigazolásnak megfelelően teljesítettük megrendelést, kérjük, jelezze nekünk az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén, hogy a hibát orvosolhassuk.
10. A vásárlástól való elállás
A vásárlástól a termékek átvételét követően 14 napig indoklás nélkül elállhat. Ezt a szándékát az 1. pontban található elérhetőségeink valamelyikén egyértelműen kell jeleznie. A szándék jelzésétől 14 nap áll rendelkezésére, hogy a megvásárolt borokat bontatlan állapotban visszajuttassa hozzánk. Felhívjuk figyelmét, hogy a termékek visszaszállításának költsége ebben az esetben Önt terheli. Amint a termék visszaérkezett hozzánk, mi az eredeti fizetési móddal megegyező formában (készpénzes fizetés esetén postai utalvánnyal, bankkártyás fizetés esetén utalással) visszatérítjük a vásárlás összegét.
Köszönjük, hogy elolvasta a tájékoztatót!